Gå direkt till innehåll
Nina Söderlund

Bild -

Nina Söderlund

Nina Söderlund är en av medarbetarna i Skellefteå kommuns nya Kundtjänst.
go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.jpg
Storlek:
1339 x 915, 1,18 MB
Ladda ner

Ämnen

Regioner

Kontakter

Relaterat innehåll

  • Succéstart för central kundtjänst i Skellefteå

    Succéstart för central kundtjänst i Skellefteå

    Många var nog skeptiska när Skellefteå kommun i april sjösatte första etappen av sin helt unika centrala kundtjänst. Men i en undersökning som forskare vid Umeå universitet gjort får kundtjänsten ett mycket högt betyg. – Det gäller på alla områden, från bemötande till väntetider, berättar Mikael Söderström, forskare i informatik vid Umeå universitet.

  • Central kundtjänst blir internationellt föredöme

    Central kundtjänst blir internationellt föredöme

    I Skellefteå skapas en kundtjänst som omfattar alla förvaltningar. Den 4 april 2007 invigs den första etappen med tre förvaltningar och under 2008 införlivas samtliga förvaltningar i den centrala kundtjänsten. – När kundtjänsten är fullt utbyggd har den knappast någon motsvarighet i hela världen, konstaterar Ulf Hedestig, forskare i informatik vid Umeå universitet.

  • Snabba avslut och korta svarstider i kundtjänsten

    Snabba avslut och korta svarstider i kundtjänsten

    Skellefteåborna uppskattar kommunens centrala kundtjänst. Den slutsatsen dras i en undersökning som genomfördes i maj. Undersökningen visar på korta väntetider, bra bemötande och snabba åtgärder för att få tjänsterna utförda. – Inrättandet av kundtjänsten blev ett riktigt lyft, säger Nils Renström, Ursviken, en av de kommunmedborgare som ringt kundtjänsten.